- Strona główna
- Postępowanie ID 1116390
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1116390 :
BI.271.84.2025.KK „Świadczenie usług dotyczących SZBI, szkoleń, testów socjotechnicznych oraz testów bezpieczeństwa”
Wystawiający
-
UżytkownikAleksandra Rojek
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-05-26 11:09:00
-
Składania2025-06-02 09:00:00
-
Otwarcie ofert2025-06-02 09:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Znak sprawy: BI.271.84.2025.KK
Z A P Y
T A N I E O F E R T O W E
1. ZAMAWIAJĄCY:
Urząd
Miejski w Barczewie, działający w imieniu i na rzecz Gminy Barczewo
z siedzibą przy Placu Ratuszowym 1, 11 – 010 Barczewo, REGON: 510743574,
NIP: 739-38-44-890
Telefon: (89) 514 83 46, wew. 21
Adres e – mail: katarzyna.kozera@barczewo.pl
Strona
internetowa: www.barczewo.bip.net.pl
Godziny
urzędowania: Poniedziałek 800 – 1600 , Wtorek – Piątek 700
– 1500
2. OPIS
PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi szkoleniowej online w czasie rzeczywistym polegającej na przeprowadzeniu następujących szkoleń dla pracowników Zamawiającego i składa się z części:
a) CZĘŚĆ I - Świadczenie usługi polegającej na przeglądzie, aktualizacji, opracowaniu i wdrożeniu Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji (SZBI),
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie przez Wykonawcę dla Zamawiającego nowego systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji, zwanego „nowym SZBI” oraz świadczenie usług asysty wdrożeniowej.
b) CZĘŚĆ II - Przeprowadzenie szkoleń dla pracowników Zamawiającego z zakresu cyberbezpieczeństwa i SZBI,
Przedmiotem
zamówienia jest wykonanie usługi szkoleniowej online w czasie rzeczywistym
polegającej na przeprowadzeniu następujących szkoleń dla pracowników
Zamawiającego:
1. Szkolenia podstawowe dla pracowników z zakresu cyberbezpieczeństwa
2. Szkolenia dla kadry zarządzającej z zakresu cyberbezpieczeństwa i SZBI
c) CZĘŚĆ III- Przeprowadzenie testów socjotechnicznych i penetracyjnych (bezpieczeństwa)
Przedmiotem
zamówienia jest wykonanie testów socjotechnicznych mających na celu wyłudzenie
poufnych informacji lub uzyskanie nieautoryzowanego dostępu do systemów
Zamawiającego poprzez manipulację i wykorzystanie czynnika ludzkiego.
2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z aktualną dokumentacją Konkursu Grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd”
współfinansowanego w ramach
programu Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC), Priorytet II:
Zaawansowane usługi cyfrowe, Działanie 2.2. – Wzmocnienie krajowego systemu
cyberbezpieczeństwa konkurs grantowy w ramach Projektu grantowego „Cyberbezpieczny
Samorząd” nr naboru FERC.02.02-CS.01-001/23.
3.
Nazwy i kody dotyczące przedmiotu
zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień:
79417000-0 Usługi doradcze w zakresie bezpieczeństwa
80500000-9 Usługi szkoleniowe
3.
TERMIN
REALIZACJI ZAMÓWIENIA:
Część 1. Świadczenie usługi polegającej na przeglądzie, aktualizacji, opracowaniu i wdrożeniu Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji (SZBI)- do 180 dni kalendarzowych licząc od dnia następnego po podpisaniu umowy.
Część 2. Przeprowadzenie szkoleń dla pracowników Zamawiającego z zakresu cyberbezpieczeństwa i SZBI,- do 180 dni kalendarzowych licząc od dnia następnego po podpisaniu umowy.
Część 3. Przeprowadzenie testów socjotechnicznych i penetracyjnych (bezpieczeństwa)- do 180 dni kalendarzowych licząc od dnia następnego po podpisaniu umowy.
4. KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE:
1) Kryterium oceny ofert – cena 100 % (kwotę netto, podatek VAT oraz kwotę
brutto należy podać z dokładnością do 2 miejsc po przecinku).
2) W przypadku, gdy Zamawiający otrzyma dwie takie same oferty cenowe,
zastrzega sobie prawo wezwania do złożenia oferty uzupełniającej. Cena w
ofercie uzupełniającej nie może być wyższa niż w ofercie pierwotnej.
3) Oferty będą oceniane w następujący sposób:
Pc = (Cn : Cb) x 100
gdzie:
Pc – liczba
punktów;
Cn – najniższa zaoferowana cena brutto spośród wszystkich ofert
niepodlegających odrzuceniu;
Cb – cena brutto badanej oferty;
100 – waga kryterium cena (100%)
5.
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przystępujący
do zapytania wykazał, że
I.
w zakresie części I - Świadczenie
usługi polegającej na przeglądzie, aktualizacji, opracowaniu i wdrożeniu
Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji:
posiada minimum
2-letnie doświadczenie w zakresie systemów zarządzania bezpieczeństwem
informacji (SZBI). Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca
wykaże, że w ciągu ostatnich 5 lat, a jeśli okres działalności jest krótszy to
w tym okresie zrealizował co najmniej 4 usługi polegające na opracowaniu SZBI;
Przy czym
usługi te były realizowane w ciągu 2 różnych lat kalendarzowych, a wartość
każdej z nich wynosiła co najmniej 25 000 zł brutto.
W
celu potwierdzenia spełnienia warunku Wykonawca w Wykazie zrealizowanych
usług zobowiązany jest podać przedmiot wykonanej usługi, datę rozpoczęcia i
zakończenia usługi, podmiot, na rzecz którego wykonano usługę oraz wartość
wykonanej usługi.
II.
w zakresie części II - Przeprowadzenie szkoleń dla pracowników Zamawiającego z zakresu
cyberbezpieczeństwa i SZBI:
posiada minimum
2-letnie doświadczenie w zakresie prowadzenia szkoleń budujących i
wzmacniających świadomość cyber zagrożeń.
Zamawiający
uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat
przeprowadził min. 20 dni szkoleniowych z zakresu cyberbezpieczeństwa, a szkolenia
były realizowane w ciągu 2 różnych lat kalendarzowych.
W celu potwierdzenia spełnienia warunku Wykonawca w Wykazie zrealizowanych usług zobowiązany jest podać przedmiot wykonanej usługi, datę rozpoczęcia i zakończenia usługi oraz podmiot, na rzecz którego wykonano usługę.
III.
w zakresie części III - Przeprowadzenie testów socjotechnicznych i penetracyjnych:
posiada minimum
2-letnie doświadczenie w zakresie przeprowadzenia testów socjotechnicznych oraz
penetracyjnych (bezpieczeństwa).
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat zrealizował minimum 2 usługi w zakresie przeprowadzenia testów socjotechnicznych oraz minimum 2 usługi w zakresie przeprowadzenia testów penetracyjnych. Przy czym usługi te były realizowane w ciągu 2 różnych lat kalendarzowych.
W celu potwierdzenia spełnienia warunku Wykonawca w Wykazie zrealizowanych usług zobowiązany jest podać przedmiot wykonanej usługi, datę rozpoczęcia i zakończenia usługi oraz podmiot, na rzecz którego wykonano usługę.
6. WRAZ Z OFERTĄ NALEŻY ZŁOŻYĆ:
Oferta powinna zawierać:
a) oświadczenie Wykonawcy według wzoru - Wykaz osób -
Załącznik nr 3 - do wszystkich części;
b) oświadczenie Wykonawcy według wzoru - Wykaz usług
- Załącznik nr 4 - do wszystkich części;
c) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i o
spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, uwzględniające przesłanki
wykluczenia z art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie
przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego – Załącznik nr 5;
d) oświadczenie o posiadaniu wiedzy i doświadczenia niezbędnego do należytego wykonania przedmiotu zamówienia i dysponowania osobami zdolnymi do należytego wykonania przedmiotu zamówienia - załącznik nr.6
e) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik
7. SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z
WYKONAWCAMI:
Za pomocą Platformy
Zakupowej.
8. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:
Ofertę można
złożyć wyłącznie w formie elektronicznej przez Platformę Zakupową Gminy
Barczewo, oferty złożone w inny sposób nie będą wzięte pod uwagę.
Termin składania
ofert upływa w dniu 02.06.2025 r. godz. 0800
9. ISTOTNE WARUNKI POSTĘPOWANIA:
1) Zamawiający i Wykonawca związani są ofertą
30 dni od daty jej złożenia.
2) W celu zapewnienia porównywalności wszystkich
ofert, Zamawiający zastrzega sobie prawo do skontaktowania się z właściwymi
Oferentami w celu uzupełnienia lub doprecyzowania złożonych dokumentów.
3) Zamawiający zastrzega sobie możliwość
odstąpienia od zapytania ofertowego bez podania przyczyny, a także do
pozostawienia postępowania bez wyboru oferty.
4) Zamawiający może udzielić odpowiedzi,
wyjaśnień oraz modyfikacji w prowadzonym zapytaniu.
5) Wykonawca może złożyć tylko 1 ofertę.
6) Oferty należy sporządzić w języku polskim.
7) Zamawiający zastrzega sobie prawo do
podjęcia negocjacji cenowych z Wykonawcą, który złożył w oparciu o
przyjęte kryteria najkorzystniejszą ofertę. Negocjacje cenowe zostaną podjęte w
szczególności w przypadku, gdy zaoferowana cena będzie wyższa od założonej
przez Zamawiającego.
8)
Oferty niespełniające któregokolwiek z wymagań, lub
których treść nie
odpowiada treści zapytania ofertowego zostaną odrzucone.
10. INFORMACJE DOTYCZĄCE
WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY:
Wybór oferty nastąpi zgodnie z Regulaminem udzielania przez Urząd Miejski w Barczewie zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 130.000,00 zł. zatwierdzonym Zarządzeniem Burmistrza Barczewa nr 0050.21.2025 z dnia 11.02.2025 r.
e) Niezwłocznie po wyborze
najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy
ubiegali się o udzielenie zamówienia;
f) Zamawiający zawrze umowę z
wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy;
g) Jeżeli Wykonawca, którego
oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze
kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania
ich ponownej oceny;
h) Do prowadzonego
postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w
przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.
11.
ZAŁĄCZNIKI
1.
formularz ofertowo – cenowy;
2.
oświadczenia Wykonawcy – zał. nr 3 i nr 4;
3.
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – zał nr 5;
4. oświadczenie o posiadaniu wiedzy i doświadczenia niezbędnego do należytego wykonania przedmiotu zamówienia i dysponowania osobami zdolnymi do należytego wykonania przedmiotu zamówienia - załącznik nr. 6
5.
oświadczenie RODO;
6.
projekt umowy.
- niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
