Logo Open Nexus
@{ appsTranslations[activeApplication] }
  • Załóż konto wykonawcy
  • Zaloguj się
    Nie pamiętasz hasła?
Logo Open Nexus
  • Załóż konto wykonawcy
  • Zaloguj się
    Nie pamiętasz hasła?
  • 17:31:23
    • PL
    • EN
  1. Strona główna
  2. Postępowanie ID 1116390
Twoja oferta nie została złożona. Nie udało się poprawnie zaszyfrować oferty, spróbuj ponownie.
Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Uzyskaj wadium

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie ID: 1116390 : BI.271.84.2025.KK „Świadczenie usług dotyczących SZBI, szkoleń, testów socjotechnicznych oraz testów bezpieczeństwa”

Logo Firmy

Wystawiający

  • Użytkownik
    Aleksandra Rojek
  • Organizacja
    Urząd Miejski w Barczewie
  • Wiadomość do zamawiającego

Terminy

  • Zamieszczenia
    2025-05-26 11:09:00
  • Składania
    2025-06-02 09:00:00
  • Otwarcie ofert
    2025-06-02 09:05:00
  • Tryb
    Zapytanie ofertowe
  • Rodzaj
    Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.



Znak sprawy: BI.271.84.2025.KK

                                                                                    

Z A P Y T A N I E      O F E R T O W E

1. ZAMAWIAJĄCY:

Urząd Miejski w Barczewie, działający w imieniu i na rzecz Gminy Barczewo z siedzibą przy Placu Ratuszowym 1, 11 – 010 Barczewo, REGON: 510743574, NIP: 739-38-44-890

Telefon: (89) 514 83 46, wew. 21

Adres e – mail: katarzyna.kozera@barczewo.pl

Strona internetowa: www.barczewo.bip.net.pl

Godziny urzędowania: Poniedziałek 800 – 1600 , Wtorek – Piątek 700 – 1500


2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi szkoleniowej online w czasie rzeczywistym polegającej na przeprowadzeniu następujących szkoleń dla pracowników Zamawiającego i składa się z części:


            a) CZĘŚĆ I - Świadczenie usługi polegającej na przeglądzie, aktualizacji, opracowaniu i wdrożeniu Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji (SZBI),

      Przedmiotem zamówienia jest opracowanie przez Wykonawcę dla Zamawiającego nowego systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji, zwanego „nowym SZBI” oraz świadczenie usług asysty wdrożeniowej.

           b) CZĘŚĆ II - Przeprowadzenie szkoleń dla pracowników Zamawiającego z zakresu cyberbezpieczeństwa i SZBI,

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi szkoleniowej online w czasie rzeczywistym polegającej na przeprowadzeniu następujących szkoleń dla pracowników Zamawiającego:

  1. Szkolenia podstawowe dla pracowników z zakresu cyberbezpieczeństwa

         2.  Szkolenia dla kadry zarządzającej z zakresu cyberbezpieczeństwa i SZBI

        c) CZĘŚĆ III- Przeprowadzenie testów socjotechnicznych i penetracyjnych (bezpieczeństwa)

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie testów socjotechnicznych mających na celu wyłudzenie poufnych informacji lub uzyskanie nieautoryzowanego dostępu do systemów Zamawiającego poprzez manipulację i wykorzystanie czynnika ludzkiego. 


2.     Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z aktualną dokumentacją Konkursu Grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd”

współfinansowanego w ramach programu Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC), Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe, Działanie 2.2. – Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa konkurs grantowy w ramach Projektu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd” nr naboru FERC.02.02-CS.01-001/23.


3.     Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień:


79417000-0    Usługi doradcze w zakresie bezpieczeństwa

80500000-9    Usługi szkoleniowe

 

3.   TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA:

Część 1. Świadczenie usługi polegającej na przeglądzie, aktualizacji, opracowaniu i wdrożeniu Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji (SZBI)-    do 180 dni kalendarzowych licząc od dnia następnego po podpisaniu umowy.

Część 2. Przeprowadzenie szkoleń dla pracowników Zamawiającego z zakresu cyberbezpieczeństwa i SZBI,-  do 180 dni kalendarzowych licząc od dnia następnego po podpisaniu umowy.

Część 3. Przeprowadzenie testów socjotechnicznych i penetracyjnych (bezpieczeństwa)-   do 180 dni kalendarzowych licząc od dnia następnego po podpisaniu umowy.

  

4. KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE:

1)  Kryterium oceny ofert – cena 100 % (kwotę netto, podatek VAT oraz kwotę brutto należy podać z dokładnością do 2 miejsc po przecinku).

2)  W przypadku, gdy Zamawiający otrzyma dwie takie same oferty cenowe, zastrzega sobie prawo wezwania do złożenia oferty uzupełniającej. Cena w ofercie uzupełniającej nie może być wyższa niż w ofercie pierwotnej.

3)  Oferty będą oceniane w następujący sposób:

       

        Pc = (Cn : Cb) x 100   

        gdzie:

        Pc – liczba punktów;

        Cn – najniższa zaoferowana cena brutto spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu;

        Cb – cena brutto badanej oferty;

100 – waga kryterium cena (100%)

 

5. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przystępujący do zapytania wykazał, że

I.                 w zakresie części I - Świadczenie usługi polegającej na przeglądzie, aktualizacji, opracowaniu i  wdrożeniu Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji:

posiada minimum 2-letnie doświadczenie w zakresie systemów zarządzania bezpieczeństwem informacji (SZBI). Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 5 lat, a jeśli okres działalności jest krótszy to w tym okresie zrealizował co najmniej 4 usługi polegające na opracowaniu SZBI; Przy czym usługi te były realizowane w ciągu 2 różnych lat kalendarzowych, a wartość każdej z nich wynosiła co najmniej 25 000 zł brutto.

W celu potwierdzenia spełnienia warunku Wykonawca w Wykazie zrealizowanych usług zobowiązany jest podać przedmiot wykonanej usługi, datę rozpoczęcia i zakończenia usługi, podmiot, na rzecz którego wykonano usługę oraz wartość wykonanej usługi.

 

II.               w zakresie części II - Przeprowadzenie szkoleń dla pracowników Zamawiającego z zakresu cyberbezpieczeństwa i SZBI:

posiada minimum 2-letnie doświadczenie w zakresie prowadzenia szkoleń budujących i wzmacniających świadomość cyber zagrożeń.

 

Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przeprowadził min. 20 dni szkoleniowych z zakresu cyberbezpieczeństwa, a szkolenia były realizowane w ciągu 2 różnych lat kalendarzowych.

W celu potwierdzenia spełnienia warunku Wykonawca w Wykazie zrealizowanych usług zobowiązany jest podać przedmiot wykonanej usługi, datę rozpoczęcia i zakończenia usługi oraz podmiot, na rzecz którego wykonano usługę.

 

III.             w zakresie części III - Przeprowadzenie testów socjotechnicznych i penetracyjnych:

posiada minimum 2-letnie doświadczenie w zakresie przeprowadzenia testów socjotechnicznych oraz  penetracyjnych (bezpieczeństwa).

Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat zrealizował minimum 2 usługi w zakresie przeprowadzenia testów socjotechnicznych oraz  minimum 2 usługi w zakresie przeprowadzenia testów penetracyjnych. Przy czym usługi te były realizowane w ciągu 2 różnych lat kalendarzowych. 

W celu potwierdzenia spełnienia warunku Wykonawca w Wykazie zrealizowanych usług zobowiązany jest podać przedmiot wykonanej usługi, datę rozpoczęcia i zakończenia usługi oraz podmiot, na rzecz którego wykonano usługę.

  

6. WRAZ Z OFERTĄ NALEŻY ZŁOŻYĆ:

Oferta powinna zawierać:

a)       oświadczenie Wykonawcy według wzoru - Wykaz osób - Załącznik nr 3 - do wszystkich części;

b)       oświadczenie Wykonawcy według wzoru - Wykaz usług -   Załącznik nr 4 - do wszystkich części;

c)   oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, uwzględniające przesłanki wykluczenia z art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego – Załącznik nr 5;

d) oświadczenie o posiadaniu wiedzy i doświadczenia niezbędnego do należytego wykonania przedmiotu zamówienia i dysponowania osobami zdolnymi do należytego wykonania przedmiotu zamówienia - załącznik nr.6

e)       Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik

 

7. SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI: 

Za pomocą Platformy Zakupowej.

 

8. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:

Ofertę można złożyć wyłącznie w formie elektronicznej przez Platformę Zakupową Gminy Barczewo, oferty złożone w inny sposób nie będą wzięte pod uwagę.

 

Termin składania ofert upływa w dniu  02.06.2025 r. godz. 0800

 

 9. ISTOTNE WARUNKI POSTĘPOWANIA:

1) Zamawiający i Wykonawca związani są ofertą 30 dni od daty jej złożenia.

2) W celu zapewnienia porównywalności wszystkich ofert, Zamawiający zastrzega sobie prawo do skontaktowania się z właściwymi Oferentami w celu uzupełnienia lub doprecyzowania złożonych dokumentów.

3) Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od zapytania ofertowego bez podania przyczyny, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty.

4) Zamawiający może udzielić odpowiedzi, wyjaśnień oraz modyfikacji w prowadzonym zapytaniu.

5) Wykonawca może złożyć tylko 1 ofertę.

6) Oferty należy sporządzić w języku polskim.

7) Zamawiający zastrzega sobie prawo do podjęcia negocjacji cenowych z Wykonawcą, który złożył w oparciu o przyjęte kryteria najkorzystniejszą ofertę. Negocjacje cenowe zostaną podjęte w szczególności w przypadku, gdy zaoferowana cena będzie wyższa od założonej przez Zamawiającego.

8) Oferty niespełniające któregokolwiek z wymagań, lub których treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego zostaną odrzucone.

 

10. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY:

Wybór oferty nastąpi zgodnie z Regulaminem udzielania przez Urząd Miejski w Barczewie zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 130.000,00 zł. zatwierdzonym Zarządzeniem Burmistrza Barczewa nr 0050.21.2025 z dnia 11.02.2025 r.

e)     Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia;

f)      Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy;

g)     Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny;

h)     Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.

 

11. ZAŁĄCZNIKI        

1.      formularz ofertowo – cenowy;

2.      oświadczenia Wykonawcy – zał. nr 3 i nr 4;

3.      oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – zał nr 5;

4.  oświadczenie o posiadaniu wiedzy i doświadczenia niezbędnego do należytego wykonania przedmiotu zamówienia i dysponowania osobami zdolnymi do należytego wykonania przedmiotu zamówienia - załącznik nr. 6

5.      oświadczenie RODO;

6.      projekt umowy.

 

 Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku:

- niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki

Nazwa
Rozszerzenie
Rozmiar (kB)
Data publikacji
Źródło
Pobierz
rodo.pdf pdf 249.6
2025-05-26 11:09:00
Postępowanie
00_zapytanie ofertowe_26_05_2025.doc doc 302
2025-05-26 11:09:00
Przedmiot zamówienia
Zał nr 1 do zapytania-OPZ-część 1-wdrożenie SZBI-1_from IT.doc doc 225.5
2025-05-26 11:09:00
Przedmiot zamówienia
Zał nr 1 do zapytania-OPZ-część 2-szkolenia.docx docx 138.08
2025-05-26 11:09:00
Przedmiot zamówienia
Zał nr 1 do zapytania-OPZ-część 3-testy socjotechniczne i penetracyjne.doc doc 182
2025-05-26 11:09:00
Przedmiot zamówienia
Zał nr 5 do zapytania-Umowa dot. części 1-wdrożenie SZBI.doc doc 483
2025-05-26 11:09:00
Kryterium
Zał nr 5 do zapytania-Umowa dot. części 2-szkolenia.doc doc 308.5
2025-05-26 11:09:00
Kryterium
Zał nr 5 do zapytania-Umowa dot. części 3-testy.doc doc 452.5
2025-05-26 11:09:00
Kryterium
Załącznik nr 4 Wykaz usług.doc doc 37.5
2025-05-26 11:09:00
Kryterium
Zał. nr 5 - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania.doc doc 55.5
2025-05-26 11:09:00
Kryterium
Załącznik nr 3 - Wykaz osób.doc doc 36.5
2025-05-26 11:09:00
Kryterium
02_formularz oferty_ PL.docx docx 151.72
2025-05-26 11:09:00
Kryterium
Załącznik nr 6- Oświadczenie.doc doc 28
2025-05-26 11:09:00
Kryterium

Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS

Import Oferty

Import oferty XLS w 3 prostych krokach:

  1. Pobierz szablon postępowania
  2. Otwórz i uzpełnij go na swoim komputerze
  3. Wybierz zapisany plik i prześlij go poniżej

Dane zapisane w pliku XLS zostaną zaimportowane do formularza składania oferty

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 „Świadczenie usług dotyczących SZBI, szkoleń, testów socjotechnicznych oraz testów bezpieczeństwa” Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia , zgodnie z zał. nr 1 .

00_zapytanie ofertow [...].doc

Zał nr 1 do zapytani [...].doc

Zał nr 1 do zapytani [...].docx

Zał nr 1 do zapytani [...].doc

1 szt. - 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

Kursy walut NBP
PLN: 1 PLN EUR: 4.2778 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

3 Termin realizacji - W terminie 180 dni od daty zawarcia umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

4 Warunki zawarte w projekcie umowy - Wykonawca oświadcza, że akceptuje warunki zawarte w projekcie umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję".

Zał nr 5 do zapytani [...].doc

Zał nr 5 do zapytani [...].doc

Zał nr 5 do zapytani [...].doc

0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

5 Warunki stawiane Wykonawcom - Wykonawca oświadcza, że posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne do należytego wykonania przedmiotu zamówienia - Wykaz usług - załącznik nr 4. (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 4 Wyka [...].doc

0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

6 Warunki udziału w postępowaniu - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, uwzględniające przesłanki wykluczenia z art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego – załącznik nr 5. (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Zał. nr 5 - Oświadcz [...].doc

0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

7 Warunki udziału w postępowaniu - Wykonawca oświadcza, że spełnia warunki w zakresie osób skierowanych do wykonania przedmiotu zamówienia - Wykaz osób - załącznik nr 3. (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 3 - Wyk [...].doc

0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

8 Warunki udziału w postępowaniu - Konieczne dołączenie formularza. (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

02_formularz oferty_ [...].docx

0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

9 Warunki udziału w postępowaniu - Wykonawca oświadcza, że posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne do należytego wykonania przedmiotu zamówienia i dysponują osobami zdolnymi do należytego wykonania przedmiotu zamówienia - załącznik nr 6

Załącznik nr 6- Oświ [...].doc

0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

Pobierz dane

Uwaga

UWAGA! W tym postępowaniu czas na przyjmowanie ofert dobiegł końca. Złożona oferta trafi do sekcji ofert złożonych po terminie składania ofert..

Liczba odsłon strony:
213
Odblokuj formularz

Uwaga!

Wykryliśmy, że w tym postępowaniu jest już złożona oferta z adresu: i posiada status: .
Składając nową ofertę, stara otrzyma status Wycofana.
Czy chcesz kontynuować składanie nowej oferty?
Nie

Wyślij wiadomość prywatną do zamawiającego


0

Wpisz kod, który został wysłany na podany adres e-mail

Wprowadzony kod uwierzytelniający jest nieprawidłowy

proceeding_place_offer.verification_code_generate_error

Nie otrzymałeś? Wyślij ponownie kod

Wysłanie wiadomości oznacza akceptację Regulaminu oraz Polityki prywatności operatora platformazakupowa.pl.

Wiadomość nie zostanie wyslana

Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?

Załączniki

OpenNexus Brand
  • Strona główna
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Instrukcje
  • FAQ
  • Kontakt

Ta strona korzysta z plików cookies, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony lub kliknięcie „akceptuję” oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Akceptując pliki cookies, akceptujesz także pliki wykorzystywane przy współpracy z naszymi partnerami: Google oraz Microsoft. Obaj partnerzy mogą przekazywać dane, w tym potencjalnie dane osobowe, poza obszar Unii Europejskiej oraz Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w szczególności do Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej (dalej: USA). W związku z tym istnieje możliwość, że nieuprawnione podmioty, w tym w szczególności władze państwowe USA, mogą uzyskać dostęp do tych danych. Google oraz Microsoft przetwarzają dane zgodnie ze swoimi politykami prywatności, stosują się do postanowień Data Privacy Framework i znajdują się na publicznej liście Amerykańskiego Departamentu Handlu podmiotów, które uznawane są za certyfikowane. Więcej informacji na temat wykorzystywania plików cookies oraz naszych partnerów można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Akceptuje Odrzuć