Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WIM.271.2.123.2020 Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy placówki opiekuńczej dla bezdomnych wraz z zagospodarowaniem terenu (działek nr: 10/3, 10/4 w obrębie 229) przy ul. Kaplicznej w Bydgoszczy.

Grażyna Frąckiewicz
Urząd Miasta Bydgoszcz Oddział: Wydział Inwestycji Miasta
Termin:
Zamieszczenia : 17-12-2020 14:32:00
Składania : 04-01-2021 10:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

                                                        O G Ł O S Z E N I E O ZAPYTANIU  OFERTOWYM

                                                            NR WIM.271.2.123.2020  z dnia  16.12.2020r.

 (w przedmiocie zamówienia o wartości od kwoty 6.000 euro do kwoty 30.000 euro, wyłączonego z obowiązku stosowania przepisów prawa zamówień publicznych na podst. art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych Dz.U.2019.1843  ze  zm.)


      

1.    Nazwa oraz adres Zamawiającego:

Miasto Bydgoszcz, ul. Jezuicka 1, 85-102 Bydgoszcz

        

Wydział przeprowadzający postępowanie:

Wydział Inwestycji Miasta (WIM), ul. Grudziądzka 9-15, bud. B, 85-130 Bydgoszcz


2.    Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej  budowy placówki opiekuńczej dla bezdomnych wraz z zagospodarowaniem terenu (działek nr: 10/3, 10/4  w obrębie 229) przy ul. Kaplicznej w Bydgoszczy  - uszczegółowienie opisu zawiera załącznik do ogłoszenia o zapytaniu ofertowym pn. Opis przedmiotu zamówienia (uszczegółowienie).

Zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym dostarczanym przez zamawiającego zadanie projektowe dotyczy budowy obiektów placówki opiekuńczej dla osób bezdomnych, przeznaczonych dla 220 pensjonariuszy, obsługi administracyjnej - 22 osoby, personelu kuchni – 5 osób i obejmuje następujący zakres:

a) budowę budynku noclegowni dla 80 osób (20 miejsc dla kobiet, 60 miejsc dla mężczyzn),:

b) budowę budynku schroniska dla 80 mężczyzn (50 miejsc z usługami opiekuńczymi,                  

    30 miejsc bez usług opiekuńczych),

c) budowę budynku schroniska dla 60 kobiet (30 miejsc z usługami opiekuńczymi, 30

    miejsc bez usług opiekuńczych),

d) budowę budynku kuchenno-administracyjnego,

e) budowę przyłączy do sieci,

f)  inne obiekty i elementy zagospodarowania terenu.


3.    Warunki formalne (podmiotowe) jakie powinien spełniać wykonawca zamówienia, tj.:

1)    prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług projektowych,

2)    dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym posiadającymi wymagane uprawnienia budowlane do wykonywania usług projektowych, dla których prawo budowlane wymaga uprawnień budowlanych do projektowania bez ograniczeń w specjalności:

-    architektonicznej,

-    konstrukcyjno-budowlanej,

-    instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, telekomunikacyjnych,

3)    posiadanie doświadczenia – 1 wykonane w ciągu ostatnich 3 lat zamówienie na dokumentację projektową odpowiadającą swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia – budowa, przebudowa:

-   budynków użyteczności publicznej (budowa/przebudowa  obiektu użyteczności publicznej o kubaturze min. 3.000 m3).


4.     Załączniki do ogłoszenia:

1)    opis przedmiotu zamówienia,

2)    program funkcjonalno-użytkowy placówki opiekuńczej dla bezdomnych wraz z planem zagospodarowania terenu przy ul. Kaplicznej w Bydgoszczy z kwietnia 2020r.,

3)    projekt rozbiórki istniejącej zabudowy przy ul. Kaplicznej 2 w Bydgoszczy na terenie działki 10/3,

4)    opinia geotechniczna,

5)    wykaz wykonanych usług,

6)    zdjęcia terenu –  5 ujęć.

7)    kopia mapy zasadniczej – skala 1:500,

8)    wzór umowy.

              

5.    Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.


6.    Kryterium oceny ofert: 100 % cena, przy czym oferowana cena za wykonanie zamówienia powinna uwzględniać formę wynagrodzenia ryczałtowego rozliczonego na podstawie oferty wykonawcy. Oferty z rażąco niską ceną zostaną odrzucone (ceną gwarantującą pozyskanie zamówienia, ale nie oddającą rzeczywistych kosztów wykonania określonego przedmiotu zamówienia).


7.    Termin wykonania przedmiotu zamówienia:   w tym:

1)    Karta Informacyjna Przedsięwzięcia (KIP),

2)    inwentaryzacje ornitologiczne i chiropterologiczne,

3)    przygotowanie niezbędnych dokumentów i uzgodnień do uzyskania m.in. decyzji o warunkach zabudowy i innych:

1 miesiąc od daty zawarcia umowy

4)    projekt zagospodarowania terenu oraz projekt architektoniczno-budowlany stanowiące  podstawę uzyskania stosownej decyzji administracyjnej,

5 m-cy od daty zawarcia umowy

5)    pozostały zakres przedmiotu zamówienia zgodnie z opisem uszczegóławiającym w tym m.in. wielobranżowy projekt techniczny (uzgodniony), wielobranżowy projekt wykonawczy, projekt aranżacji wnętrz oraz wyposażenia, wizualizacje, przedmiary robót, kosztorysy inwestorskie, harmonogram, STWiOR, projekt organizacji i technologii robót budowlanych, projekt instrukcji bezpieczeństwa pożarowego, charakterystyki energetycznej budynku i innych,

10 miesięcy od daty zawarcia umowy.


8.     Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami:  

1)    Inspektor WIM (br. ogólnobudowlana) Bernadeta Bała              – tel. 52 58 58 149,

2)    Inspektor WIM (br. elektryczna) Joanna Suszek                        – tel. 52 58 59 145,

3)    Inspektor WIM (br. sanitarna)  Anna Ambroziak-Nadolska         – tel. 52 58 59 251,

4)    Inspektor WIM (koordynator) Lubomiła Pietkun                          – tel. 52 58 59 437.


9.    Termin składania odpowiedzi na zapytanie ofertowe upływa w dniu  04.01.2021r. o godz. 10:00.


9.1.    Składając ofertę wykonawca zobowiązany jest załączyć:

1)    potwierdzenie posiadanego doświadczenia (wypełniony załącznik nr 5) – wykaz wykonanych w ostatnich 3 latach zamówień (minimum 1 zamówienie) opisanych w pkt. 3  ppkt. 3,

2)    dowód/dowody należytego wykonania zamówienia/ń wykazanego/ych

w załączniku nr 5 (referencje/poświadczenia podmiotu, na rzecz którego takie zamówienie/a zostało/y wykonane).


9.2.    Oferty bez wymaganych i określonych w pkt. 9.1  ppkt. 1-2 załączników nie będą rozpatrywane.

               
               

DYREKTOR

WYDZIAŁU INWESTYCJI MIASTA

URZĘDU MIASTA  BYDGOSZCZY


Bogdan Tyborski


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
194_PFU_AA01_A3.pdf pdf 518 2020-12-17 14:32:00 Postępowanie
194_PFU_AA02_A3.pdf pdf 253.95 2020-12-17 14:32:00 Postępowanie
194_PFU_AA03_297X560.pdf pdf 198.71 2020-12-17 14:32:00 Postępowanie
194_PFU_AB01_A3.pdf pdf 450.06 2020-12-17 14:32:00 Postępowanie
194_PFU_AB02_A3.pdf pdf 278.46 2020-12-17 14:32:00 Postępowanie
194_PFU_AB03_A3.pdf pdf 285.18 2020-12-17 14:32:00 Postępowanie
194_PFU_AB04_A3.pdf pdf 223.8 2020-12-17 14:32:00 Postępowanie
194_PFU_AB05_420X560.pdf pdf 269.51 2020-12-17 14:32:00 Postępowanie
194_PFU_AC01_A3.pdf pdf 466.45 2020-12-17 14:32:00 Postępowanie
194_PFU_AC02_A3.pdf pdf 287.71 2020-12-17 14:32:00 Postępowanie
194_PFU_AC03_297X560.pdf pdf 252.42 2020-12-17 14:32:00 Postępowanie
194_PFU_AC03_A3.pdf pdf 244.53 2020-12-17 14:32:00 Postępowanie
194_PFU_AD01_A3.pdf pdf 477.8 2020-12-17 14:32:00 Postępowanie
194_PFU_AD02_A3.pdf pdf 154.8 2020-12-17 14:32:00 Postępowanie
194_PFU_Bydgoszcz_20200520.pdf pdf 711.8 2020-12-17 14:32:00 Postępowanie
194_R_BIOZ.pdf pdf 874.59 2020-12-17 14:32:00 Postępowanie
194_R_opis - k.pdf pdf 1273.63 2020-12-17 14:32:00 Postępowanie
194_R_PZT.pdf pdf 235.44 2020-12-17 14:32:00 Postępowanie
IMG_1121.JPG JPG 7485.81 2020-12-17 14:32:00 Postępowanie
IMG_1122.JPG JPG 10407.06 2020-12-17 14:32:00 Postępowanie
IMG_1130.JPG JPG 7850.62 2020-12-17 14:32:00 Postępowanie
IMG_1134.JPG JPG 8673.25 2020-12-17 14:32:00 Postępowanie
IMG_1140.JPG JPG 7622.36 2020-12-17 14:32:00 Postępowanie
Opinia geotechniczna Bydgoszcz Kapliczna.pdf pdf 1785.67 2020-12-17 14:32:00 Postępowanie
opis przedmiotu zamówienia.pdf pdf 419.08 2020-12-17 14:32:00 Postępowanie
wykaz wykonanych usług.pdf pdf 204.01 2020-12-17 14:32:00 Postępowanie
wzór umowy.pdf pdf 527.91 2020-12-17 14:32:00 Postępowanie
Wynik.pdf pdf 431.47 2021-01-15 11:11:09 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-01-15 11:11 Grażyna Frąckiewicz Wynik postępowania

Wynik.pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy placówki opiekuńczej dla bezdomnych wraz z zagospodarowaniem terenu (działek nr: 10/3, 10/4 w obrębie 229) przy ul. Kaplicznej w Bydgoszczy. Przedmiot zamówienia obejmuje zakres określony w ogłoszeniu o zapytaniu ofertowym i wzorze umowy na wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej. 1 komplet - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2790 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 10 miesięcy od daty podpisania umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 1675