Logo Open Nexus
@{ appsTranslations[activeApplication] }
  • Załóż konto wykonawcy
  • Zaloguj się
    Nie pamiętasz hasła?
    Logo Open Nexus
    • Załóż konto wykonawcy
    • Zaloguj się
      Nie pamiętasz hasła?
    • 17:33:28
      • PL
      • EN
    1. Strona główna
    2. Postępowanie ID 1089658
    W tym postępowaniu wymagane jest podpisanie plików kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym w zależności od rodzaju procedury. Informujemy, że pliki stanowiące ofertę/wniosek powinny być uprzednio podpisane i dołączone w formularzu już z naniesionym podpisem. Na platformie nie uwierzytelnia się dokumentów podpisem elektronicznym. Pełna lista polskich wykonawców dostarczających kwalifikowany podpis elektroniczny dostępna jest pod linkiem.
    Twoja oferta nie została złożona. Nie udało się poprawnie zaszyfrować oferty, spróbuj ponownie.
    Wadium

    Wadium w 2 minuty

    Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

    kliknij podaj dane opłać online

    Uzyskaj wadium

    Sprawdź, jak to zrobić - Film

    Postępowanie ID: 1089658 : ZP/05/2025 Remont konserwacyjny promów: BIELIK IV-kadłuba na doku, skrzynia lodowa, zbiornik wody słodkiej oraz zbiornik fekalny. KARSIBÓR II-kadłuba na doku oraz remont śrub napędowych / 2 szt./, przegląd wałów śrubowych/ 2 szt./

    Logo Firmy

    Wystawiający

    • Użytkownik
      Dorota Włodarczyk
    • Organizacja
      Zarząd Dróg Miejskich i Żeglugi w Świnoujściu
    • Wiadomość do zamawiającego

    Terminy

    • Zamieszczenia
      2025-04-23 11:40:00
    • Składania
      2025-05-05 10:00:00
    • Otwarcie ofert
      2025-05-05 11:00:00
    • Tryb
      Przetarg nieograniczony
    • Rodzaj
      Usługa

    Wymagania i specyfikacja

    Szanowni Państwo,  

    w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia pod nazwą: 

    Remont konserwacyjny promów polegający na:

    1. Zadanie nr 1 BIELIK IV - remont poszycia kadłuba na doku, skrzynia lodowa, zbiornik wody słodkiej oraz zbiornik fekalny.
    2. Zadanie nr 2 KARSIBÓR II - kadłuba na doku oraz remont śrub napędowych / 2 szt./, przegląd wałów śrubowych / 2 szt./

    Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

    UMOWA - jest podłączona w formie poglądowej / przed podpisaniem będzie konsultowana z działem prawnym.

    W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.

    Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.

    W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

    • Zadawania pytań do SWZ

    • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty

    • Przesłania odwołania/inne 

    Pomocą w sprawach merytorycznych i organizacyjnych prosimy kontaktować się pod nr tel 91-321-42-67 wew. 27 lub 531-895-833 Jan Maciejak od 8:00 do 14:00  

    W przetargu ofertę musicie Państwo złożyć w formie tradycyjnej, jednak zgodnie z wymaganiami dyrektyw UE od 18 kwietnia 2018 r. JEDZ można złożyć jedynie elektronicznie. Poniżej instrukcja złożenia JEDZ.

    Przed końcem upływu złożenia oferty proszę: 

    1. Pobrać plik JEDZ z załącznika poniżej
    2. Kliknąć w link  (jeżeli nie można kliknąć to proszę skopiować: https://ec.europa.eu/tools/espd/filter?lang=pl)
    3. Wypełnić JEDZ zgodnie z instrukcją (można połączyć Państwa JEDZ i JEDZ Zamawiającego)
    4. Na końcu będziesz miał możliwość pobrania plik PDF na swój komputer
    5. Załącz pobrany PDF JEDZ w kryterium poniżej do niniejszego ogłoszenia
    6. W kolejnym kroku będziecie Państwo mogli podpisać JEDZ kwalifikowanym podpisem elektronicznym
    7. Po sprawdzeniu przez platformę, czy plik został podpisany prawidłowo Państwa JEDZ zostanie zaszyfrowany i przesłany do Zamawiającego

    Złożenie JEDZ w poprzez platformę daje Państwu możliwość:

    1. Sprawdzenia w kroku 2 składania oferty na platformie (kolejny krok), czy właściwie podpisaliście JEDZ kwalifikowanym podpisem
    2. Otrzymanie na maila potwierdzenia złożenia oferty
    3. Załączenia JEDZ bez konieczności szyfrowania pliku i wysyłania haseł (za szyfrowanie JEDZ odpowiada platformazakupowa.pl)

    Poprzez przycisk zadaj pytanie do specyfikacji możecie Państwo zadawać pytania, a gdy udzielimy odpowiedzi zostaną Państwo o tym poinformowani na podany przez Państwa adres e-mail.


    Link do instrukcji WIDEO dla Wykonawców: [kliknij tutaj]

    Link do instrukcji PDF dla Wykonawców: [kliknij tutaj]

     

    Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

    • tel. 22 101 02 02

    • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

    Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.


    Załączniki do postępowania
    Pobierz wszystkie załączniki

    Nazwa
    Rozszerzenie
    Rozmiar (kB)
    Data publikacji
    Źródło
    Pobierz
    SWZ STOCZNIA ZP.05.2025.pdf pdf 2328.7
    2025-04-23 11:40:00
    Postępowanie
    Załączniki edytowalne do SWZ ZP.05.2025-gotowe.docx docx 36.59
    2025-04-23 11:40:00
    Postępowanie
    Załacznik 3.2.pdf pdf 348.63
    2025-04-23 11:40:00
    Postępowanie
    Załacznik 3.1.pdf pdf 323.91
    2025-04-23 11:40:00
    Postępowanie
    Uzasadnienie procedury przyspieszonej ZP.05.2025.pdf pdf 66.63
    2025-04-23 11:40:00
    Postępowanie
    espd-request.pdf pdf 66.53
    2025-04-23 11:40:00
    Postępowanie
    SWZ Załącznik 3.1.docx docx 61.95
    2025-04-23 11:40:00
    Postępowanie
    SWZ Załącznik 3.2.docx docx 60.33
    2025-04-23 11:40:00
    Postępowanie
    umowa - stocznia b-4 i k-2 AKTUALNE.docx docx 41.3
    2025-04-28 09:32:21
    Postępowanie
    1301058_4622376_oferty3@netmarine.pl.pdf pdf 32
    2025-04-24 14:57:14
    Publiczna wiadomość
    Instrukcja składania JEDZ platforma zakupowa.pdf pdf 512.51
    2025-04-30 08:25:09
    Publiczna wiadomość
    zestawienie_ofert_ID1089658.pdf pdf 45.71
    2025-05-05 12:58:14
    Publiczna wiadomość
    otwarcie ofert ZP.05.2025.pdf pdf 96.85
    2025-05-06 09:40:41
    Publiczna wiadomość
    Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.pdf pdf 80.04
    2025-05-08 12:30:54
    Publiczna wiadomość
    Informacja z otwarcia ofert ZP.05.2025.pdf pdf 65.9
    2025-05-08 12:30:54
    Publiczna wiadomość

    Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego

    2025-05-08 12:30:54
    Dorota Włodarczyk Zarząd Dróg Miejskich i Żeglugi przedstawia informację z otwarcia ofert oraz informację o wyborze najkorzystniejszej oferty w postępowaniu nr ZP.05.2025. Szczegóły w załączniku.

    Załączniki

    • Informacja o wyborze [...].pdf
    • Informacja z otwarci [...].pdf
    2025-05-06 09:40:41
    Dorota Włodarczyk Zarząd Dróg Miejskich i Żeglugi w Świnoujściu przedstawia informację z otwarcia ofert z dnia 05.05.2025. Szczegóły w załączniku.
    Z poważaniem ;
    ZDMI Ż Świnoujście

    Załączniki

    • otwarcie ofert ZP.05 [...].pdf
    2025-05-05 12:58:14
    Dorota Włodarczyk Zarząd Dróg Miejskich i Żeglugi w Świnoujściu informuje, że na postępowanie nr NR ZP/05/2025 wpłynęły dwie oferty . Szczegóły w załączniku.
    Z poważaniem :
    Dział zamówień publicznych
    ZDMIŻ Świnoujście

    Załączniki

    • zestawienie_ofert_ID [...].pdf
    2025-05-05 10:00:00
    Komunikat Zamawiającego kwotę jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: 2.510.000,00 netto PLN
    2025-04-30 08:25:09
    Dorota Włodarczyk Dzień Dobry
    W związku z pytaniami względem składania oferty JEDZ do postępowania przetargowego , w załączeniu przekazujemy instrukcję składania.
    Z poważaniem :
    ZDMIZ Świnoujście

    Załączniki

    • Instrukcja składania [...].pdf
    2025-04-30 07:53:30
    Jan Maciejak Zarząd Dróg Miejskich i Żeglugi w Świnoujściu informuje że otrzymał zapytanie względem przetargu. Szczegóły poniżej:

    Proszę o potwierdzenie, ze nie powinno się wpisywać cen w pozycjach 4.2; 4,4; 4,5 w formularzu cenowym (załącznik nr 3.2) ? czy są jeszcze jakieś tego typu punkty?

    Zarząd Dróg Miejskich i Żeglugi w Świnoujściu informuje że:

    proszę o nie wpisywanie cen:
    - dla załącznika 3.1 w pozycji 11.5
    - dla załącznika 3.2 w pozycji 4.2, 4.4, 4.5 oraz 8.4 (punkt zdublowany z punktem 8.7)

    Z poważaniem
    Zarząd Dróg Miejskich i Żeglugi w Świnoujściu
    Jan Maciejak
    2025-04-29 15:17:27
    Jan Maciejak Zarząd Dróg Miejskich i Żeglugi w Świnoujściu informuje że otrzymał zapytanie względem przetargu. Szczegóły poniżej:

    Proszę o wyjaśnienie niejasności w załącznikach nr 3.1 oraz 3.2 do SWZ.
    1. Jaką jednostkę oraz ilość powinno się przyjąć w formularzu cenowym (załącznik nr 3.1) w pozycji 11.1.
    2. Jaką jednostkę oraz ilość powinno się przyjąć w formularzu cenowym (załącznik nr 3.2) w pozycji 4.2; 4,4; 4,5.
    3. Czy w załączniku nr 3.2 w pozycji 9.5 do wyceny należy przyjąć dwie sztuki czy osiem jak wskazano w zakresie prac?
    4. Z czego wynika brak wskazanej jednostki przy niektórych pozycjach w załącznikach 3.1 oraz 3.2?
    Zarząd Dróg Miejskich i Żeglugi w Świnoujściu informuje że:

    ad. 1 proszę przyjąć do wyceny 5 m2 blachy o grubości 8 mm
    ad. 2 wycena pozycji 4.2, 4.4, 4.5, ujęta w pozycji 3 dotyczącej części podwodnej
    ad. 3 do wyceny przyjąć 2 szt.
    ad. 4 ponieważ niektóre prace są wykonywane częściowo/nie w pełnym metrażu lub zakresie.

    Z poważaniem
    Zarząd Dróg Miejskich i Żeglugi w Świnoujściu
    Jan Maciejak
    2025-04-28 14:31:32
    Jan Maciejak Zarząd Dróg Miejskich i Żeglugi w Świnoujściu informuje że otrzymał zapytanie względem przetargu. Szczegóły poniżej:

    "1. Ze względu na wydłużony okres świąteczny prosimy o przedłużenie terminu składania ofert do np 09.05.2025, nawet bez zmiany pozostałych wymaganych terminów

    2. Umowa przewiduje wykonanie obu części przetargu przez jednego wybranego Wykonawcę - prosimy o potwierdzenie

    3. Prosimy o wyjaśnienia/ komentarze:
    BIELIK IV :
    poz. 3.9 ile korków przyjąć ?
    poz. 3.10 jaki ciężar pojedynczych anod ?
    poz.3.11 ile cynków do zabezpieczenia ?
    poz. 11.1 wycena wymian możliwa po pomiarach

    KARSIBÓR II:
    poz. 8.5 koszt i termin dostawy niezbędnych materiałów wiadomy będzie
    dopiero po defektacji
    poz.8.8 wycena możliwa po zadokowaniu
    poz.9.8 wycena ewentualnego remontu możliwa po defektacji"

    Odpowiadając na powyższe Zarząd Dróg Miejskich i Żeglugi informuje że:

    ad 1. Niema możliwości wydłużenia terminu składania ofert ponieważ jesteśmy związani z terminem przeglądu PRS do 30 czerwca 2025 (dla promu BIELIK IV).

    ad 2. Tak umowa przewiduje wykonanie obu zadań przez jednego Wykonawcę.

    ad 3. BIELIK IV :
    poz. 3.9 - 10 szt. korków
    poz. 3.10 - na kadłubie 9 kg - 32 szt.; na dyszach Cortha 5,7 kg - 12 szt.
    poz.3.11 - do zabezpieczenia 44 szt. anod cynkowych

    KARSIBÓR II
    poz.9.8 do wyceny w tym punkcie przyjąć de-montaż/montaż oraz pomiary

    Z poważaniem
    Zarząd Dróg Miejskich i Żeglugi w Świnoujściu
    Jan Maciejak
    2025-04-24 14:57:14
    Jan Maciejak Zarząd Dróg Miejskich i Żeglugi w Świnoujściu informuje że w dniu dzisiejszym otrzymał zapytanie względem postepowania ZP/05/2025. Szczegóły w załączniku.
    W odpowiedzi na zapytanie Zarząd Dróg Miejskich i Żeglugi w Świnoujściu przekazuje, że akceptuje wymienioną okoliczność dokowania dwóch promów, z założeniem że remont promu BIELIK IV zakończy się do dnia 27.06.2025 r.

    Z poważaniem.
    Zarząd Dróg Miejskich i Żeglugi
    w Świnoujściu

    Jan Maciejak

    Załączniki

    • 1301058_4622376_ofer [...].pdf

    Import Oferty

    Import oferty XLS w 3 prostych krokach:

    1. Pobierz szablon postępowania
    2. Otwórz i uzpełnij go na swoim komputerze
    3. Wybierz zapisany plik i prześlij go poniżej

    Dane zapisane w pliku XLS zostaną zaimportowane do formularza składania oferty

    Formularz

    Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
    1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy 100% W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0

    Załączniki

    Przeciągnij i upuść lub wybierz jednorazowo wszystkie pliki. Nie należy wgrywać załączników pojedynczo. Maksymalna wielkość pojedynczego załączonego pliku - 150 MB. Dopuszczalna ilość plików - 10.

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. 0

    Załączniki

    Przeciągnij i upuść lub wybierz jednorazowo wszystkie pliki. Nie należy wgrywać załączników pojedynczo. Maksymalna wielkość pojedynczego załączonego pliku - 150 MB. Dopuszczalna ilość plików - 10.

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    0

    Załączniki

    Przeciągnij i upuść lub wybierz jednorazowo wszystkie pliki. Nie należy wgrywać załączników pojedynczo. Maksymalna wielkość pojedynczego załączonego pliku - 150 MB. Dopuszczalna ilość plików - 10.

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    Pobierz dane

    Uwaga

    UWAGA! W tym postępowaniu czas na przyjmowanie ofert dobiegł końca. Złożona oferta trafi do sekcji ofert złożonych po terminie składania ofert..

    Liczba odsłon strony:
    474
    Odblokuj formularz

    Uwaga!

    Wykryliśmy, że w tym postępowaniu jest już złożona oferta z adresu: i posiada status: .
    Składając nową ofertę, stara otrzyma status Wycofana.
    Czy chcesz kontynuować składanie nowej oferty?
    Nie

    Wyślij wiadomość prywatną do zamawiającego


    0

    Wpisz kod, który został wysłany na podany adres e-mail

    Wprowadzony kod uwierzytelniający jest nieprawidłowy

    proceeding_place_offer.verification_code_generate_error

    Nie otrzymałeś? Wyślij ponownie kod

    Wysłanie wiadomości oznacza akceptację Regulaminu oraz Polityki prywatności operatora platformazakupowa.pl.

    Wiadomość nie zostanie wyslana

    Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?

    Załączniki

    OpenNexus Brand
    • Strona główna
    • Regulamin
    • Polityka prywatności
    • Instrukcje
    • FAQ
    • Kontakt

    Ta strona korzysta z plików cookies, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony lub kliknięcie „akceptuję” oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Akceptując pliki cookies, akceptujesz także pliki wykorzystywane przy współpracy z naszymi partnerami: Google oraz Microsoft. Obaj partnerzy mogą przekazywać dane, w tym potencjalnie dane osobowe, poza obszar Unii Europejskiej oraz Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w szczególności do Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej (dalej: USA). W związku z tym istnieje możliwość, że nieuprawnione podmioty, w tym w szczególności władze państwowe USA, mogą uzyskać dostęp do tych danych. Google oraz Microsoft przetwarzają dane zgodnie ze swoimi politykami prywatności, stosują się do postanowień Data Privacy Framework i znajdują się na publicznej liście Amerykańskiego Departamentu Handlu podmiotów, które uznawane są za certyfikowane. Więcej informacji na temat wykorzystywania plików cookies oraz naszych partnerów można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

    Akceptuje Odrzuć